wat gaat smit met de stookolie doen?

Smit gaat donderdag beginnen met het leegpompen van het Italiaanse cruiseschip. De olie word opgevangen. Blijf deze olie dan eigendom van het cruiseconsern? Of gaat het naar de Italiaanse staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten

Antwoorden (2)

De olie is in eigendom van de reder. Of er ná de rekening van Smit nog wat waarde overblijft is de vraag....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De olie is eigendom van de verzekeraar; die laat het door een olieverwerkend bedrijf zuiveren en weer in omloop brengen.