Wanneer moet je een kenteken op je boot hebben?

Ik dacht dat de factoren snelheid, pk's en lengte waren. Ik weet het natuurlijk niet zeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
5.9K

Antwoorden (2)

Wanneer je een motor hebt die harder vaart dan 20km per uur of langer is dan 15 mtr. Dan heb je een vaarbewijs nodig met alles wat daarbij komt kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ie harder kan van 20 km/h. Als je een boot langer hebt dan 15m die langzamer gaat dan 20 km/h dan hoeft er GEEN registratie gevoerd te worden.

Als je je vaarbewijs hebt dan is registratie van je boot alleen een administratieve handeling. Je krijgt dan een nummer en een mooi papiertje thuis. Je moet dan zelf nog stickers bestellen. Er zijn (online) bedrijven die daarin gespecialiseerd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toepasselijke achtergrond op je foto ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon een aantal dagen per week op m'n boot...