kun je een alfa romeo montreal de eerste uitvoering onder de 15000 euro krijgen

Er mag een beetje opknapwerk aanzitten (het liefst een automaat)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Hallo Thomm,
Onder de €15.000 zullen ze er nog heel sporadisch zijn, maar dan moet je echt geluk hebben (en dan denk ik aan een montreal die gevonden word in een schuur ergens in Italie,en dan zit er meer dan een beetje opknapwerk aan)

Dit is een prachtige Alfa die in slechte staat al veel geld waard is, en een vermogen in goede staat.
Het is dus als je handig bent een hele goede belegging,want deze zal steeds meer waard worden.

Succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die zijn uberhaupt niet vaak te koop in Nederland. Er staatn een montreal voor 20000 te koop:
http://www.autotrader.nl/klassieker/kopen/zoekresultaten.htm?merken=Alfa+Romeo&trefwoord=montreal&totPrijs=&vanBouwjaar=&totBouwjaar=&postcode=&afstand=0

Toegevoegd na 1 minuut:
Prachtige wagen trouwens. Als ik een miljoen win koop ik er eentje. Het onderhoud is lastig bij deze auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weinig kans Thomm, zo'n automobiel is een colletors-Item. Pas op want alles wat je voor die prijs kunt kopen zit 'een luchtje' aan! Kan dus uiteindelijk véél meer gaan kosten....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zover ik kan zien zijn er geen automaten voor de montreal dus dat is moeilijk zoeken naar iets wat er niet is?