hallo. ik heb een oude Suzuki alto uit 1992. weet iemand waar ik nog oude lampensets kan vinden. grtz

Toegevoegd na 5 uur:
ik bedoel de doorzichtige kunststof doosjes met een set reservelampen en zekeringen zoals die in de handel zijn.voor de nieuwere modellen zijn ze volop verkrijgbaar.

13 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Het beste antwoord

Hallo Niko,
Even een ander antwoord, na je reactie en toevoeging..

In jou Alto zitten H4 lampen, je moet in dit geval dus naar de plaatselijke automaterialenzaak, die verkoopt deze doosjes nog wel hoor, H4 lampen komen nog heel veel voor, ook benzinepompen verkopen deze doosjes nog gewoon

Groeten Leonard

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.budgetland.nl/auto-lampenset-universeel-h4-p-110.html kost hier €2,79
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niko
13 jaar geleden
hallo Leonard,
hartstikke bedankt voor de moeite.
gelukkig dat er mensen zijn die een beetje meer verstand van auto`s en aanverwante zaken hebben dan ondergetekende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@niko: Zie dat je nog niet kan plussen. Dus geef ik die plus namens jou!
niko
13 jaar geleden
@TegenXinnig
kan inderdaad nog niet plussen.prima dat jij dat gedaan hebt.grtz
Niko.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms verdient hij een plusje! En.. als je denkt dat je voldoende antwoord hebt kun je de vraag sluiten. Met het beste antwoord kun je nog 10 punten geven. en krijg jij 3 terug. +1 voor je vraag en hoop je nog te ontmoeten op GV.

Andere antwoorden (5)

waarschijnlijk op een auto sloperij ... of anders op marktplaats of speurders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet wel nog een wrak van een zwarte SWIFT te staan , nu het museum hem niet krijgt mag jij hem wel hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het hier eens.

http://www.onderdelenzoeker.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dealer moet ze nog steeds kunnen leveren.
Meestal tot 20 jaar nadat een type niet meer gebouwd wordt.
jc54
13 jaar geleden
misschien op de zwarte markt in beverwijk, heb daar wel lampensets zien staan van allerlei auto's uit verschillende jaartallen.