Wie heeft al een deense 'EU'-kentekenplaat gezien?

Denemarken heeft als laatste het kenteken met EU logo en landcode DK ingevoerd, maar ik heb deze kentekenplaten nog nooit gezien. Van alle overige EU-landen heb ik wel de europese kentekenplaten gezien. Iemand in Denemarken geweest onlangs?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
3.4K

Het beste antwoord

Gisteren 1 zien rijden! Gewoon in Nederland (rond Utrecht ergens). Het zal even duren voor we ze vaker zullen zien, maar dat komt natuurlijk omdat nog niet alle auto's het daar al hebben, maar Denemarken ligt best dicht bij,dus als je net over de grens bij Duitsland bent (in het Noorden bijv) dan zal je ze wel vaker tegen komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb er laatst één zien rijden in België. Overigens heeft België ook nog niet de blauwe band officieel in het nummerbord. Er zijn mensen die die in hun voor nummerbord hebben, maar dat is niet verplicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Ik let er al een tijdje op (ik heb een kenteken-'tik') maar tot nu toe dus nog steeds niet gezien. Ook in Denemarken is het EU-kenteken optioneel, niet verplicht dus.
Ik heb er laatst een in Nederland gezien.