Als ik 't goed zie in GoogleEarth, is er een 12-sprong bij de Arc de Triomph. Bestaat er ook een 13-sprong?

(Dat je dus 13 verschillende wegen op kunt rijden met je auto vanaf één centraal punt.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (4)

Nee. Dat plein is de plek waar de meeste wegen in stervorm bijeenkomen in de wereld.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je daar ook een bron van of is 't een gok?
AWM
14 jaar geleden
Ik ben zelf de bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah... Bent u misschien de bron van de wijsheid?
AWM
14 jaar geleden
Ik snap het af en toe niet.
Het eerste beste linkje dat je opGoogelt gelooft iedereen altijd.
Maar de Antwoordman zelf is blijkbaar geen geloofwaardige bron....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hehehe, it's on wikipedia, so it must be true ;-)
Ja hoor, wel meer afslagen lijkt me: alle wegen leiden immers naar Rome :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In theorie is dat mogelijk, alleen ken ik hem niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja! Je moet het alleen een beetje fantasie hebben.

Het Vrijthof in Maastricht heeft 11 straten/straatjes die uitkomen op het plein. Met de twee uitgangen van de parkeergarage (die onder het Vrijthof ligt, maar die technisch dus ook twee 'wegen' levert die op het Vrijthof eindigen) kom ik dus op 13!