Wat is een normale prijs voor een subaru justy uit 1997 in een goede staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (5)

Prijzen voor deze auto variëren van zo'n 1200 tot 2700 euro afhankelijk van de staat waarin hij verkeerd en kilometerstand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bestaat er een website die de prijzen oplijst of spreek je uit ervaring ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor deze prijzen heb ik www.autotrader.nl en www.autotrack.nl even geraadpleegd
Tussen de 750 en 1200 euro.
Meer is hij niet waard, gezien de leeftijd.

Wij hebben er ooit eentje gekocht voor 500 euro, de motor was prima in orde, maar er moest hier en daar wat aan opgeknapt worden. Heeft het nog drie jaar goed gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Draakje12,
Tussen de 1250 en 1450 euro .
Kijk maar even op www.gaspedaal.nl dat is een site die zoekt op alle Nederlandse occasionsites.

Groeten
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van deze leeftijd vind je ze het beste in Duitsland, gemakkelijk vanaf €300.
Het ligt eraan of je wilt kopen of verkopen.
Wil je kopen, kijk dan op www.mobile.de
De invoerrechten zijn iet zo veel voor een auto van '97
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet veel €800,