Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Om de stuurbekrachtiging in bedrijf te houden. De auto wordt via de banden voortgetrokken en moet daardoor bestuurbaar blijven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je motor rustig afzetten in de wasstraat, alleen het contact moet aanblijven, zodat de besturing niet in het stuurslot kan springen! Gebeurd dit wel dan loopt, de "rollende band"die je auto meetrekt vast! Dus in de wasstraat motor af, contact aan en handrem los!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover ik weet, moet de auto bij ons in de wasstraat uit en op de handrem. Je mag er zelf niet in blijven zitten, in ieder geval. Ik neem aan dat je de motor van een auto bedoelt, en niet een motor op twee wielen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit veiligheidsoverwegingen zal dit zijn , voor als er een calamiteit plaatsvindt en de auto moet snel de wasstraat uit moet . Vaak ook omdat het op of tegen een tankstation aan ligt . Bovendien kun je door het vaak veelvuldige water geen startproblemen krijgen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moet de motor uit en de auto op de handrem in de wasstraat. Bij sommige wasstraten die de auto als op een soort lopende band voortbewegen, moet hij niet op de handrem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In onze omgeving zijn meerdere wasstraten waarbij altijd de motor uit moet staan en de handrem er op. Mogelijk dat je spreekt over een afwijkende type wasstraat waar dit wel vereist is?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding