Waar koop ik goed raamfolie om mijn ramen te tinten van mijn auto?

Ik had goedkoop spul gehaald wat niet eens bleef plakken dus dat was geen succes!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
9.7K

Antwoorden (5)

ik heb het bij de Action zien liggen,maar ik weet niet of het wat is...
maar voor het zelfde geld is het goed spul...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij onderstaande link bijvoorbeeld. Let wel goed op de lichtdoorlaatbaarheid, anders zien we je binnenkort bij Wegmisbruikers!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het bij het bedrijf uit de bron kopen. Tevens veel info over wat is toegestaan en wat niet is toegestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij een automaterialenzaak hebben ze vaak folies van verschillende lichtdoorlaatbaarheid liggen.
Let wel op dat de voorruit en ruiten van de beide voorportieren maximaal 30 % getint mogen worden, de rest van de ruiten mag je onbeperkt donderder maken.
Vaak staat op het folie wat de mate van lichtdoorlaatbaarheid is en dat zorgt voor verwaring.
vb lichtdoorlaatbaarheid 30% betekent 70% donkerder maken.
Tegenwoordig wordt er behoorlijk gecontroleerd op de doorlaatbaarheid van folie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vergeet niet dat de ramen van veel moderne auto's al getint zijn, dit percentage telt mee bij die 30% maar als je alleen de achterste ramen doet heb je geen problemen.

Maar 1 advies: wil je het echt goed hebben, laat het dan doen!
Is echt een heidens karwei!
Spreek uit ervaring...