Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

dat Scratch Remover pakketje dat voor een tientje te koop is, werkt dat echt? en als het werkt hoe werkt dit dan?

Ik heb namelijk wat krassen op de auto vrijwel gelijk aan die op de reclame te zien zijn. Maar vraag me heeeeel sterk af of het ook werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een tientje kan je het toch proberen?
Als ik het zie voor een tientje dan koop ik het direct. Maar ben het nog niet tegengekomen (in de winkels). Een tientje valt nog wel te overzien.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb dat spul, maar zo ongeloofelijk als t op de reclame werkt is t niet. Wat ik me heb laten vertellen (er staat niet op de verpakking hoe t werkt) is dat er ether in zit dat de lak een klein beetje vloeibaar maakt zodat de kras dichtvloeit.

Hele lichte krassen krijg ik er wel mee uit maar krassen tot op de grondlak kun je vergeten. Maar zelfs al zou het voor een deel weg zijn, dan nog is dat al snel een tientje waard. ALthans, dat was mijn redenering.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die Svenn0vietsj;

Een oude wijsheid zegt: "Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat meestal ook zo", wees dus gewaarschuwd. Dat spul smeert waarschijnlijk een soort was in de kras waarmee deze opgevuld wordt en de kleur van de omliggende lak weerspiegelt. De kras lijkt dan verdwenen, waarschijnlijk tot de eerstvolgende wasbeurt of regenbui.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook al een tijdje geleden aangeschaft maar idd zoals de voorgaande schijvers het werk nauwelijks ik heb namelijk door stom gedrag van mijn zelf om met een wisser mijn auto droog te trekken zoals bij een venster en waarschijnlijk wat achter gebleven zand korrels een aantal krasjes gekregen naa de lak te hebben behandelt blijf je die krasjes gewoon zien dus mijn advies is ;niet kopen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding