Wat is het nut van dakrails?

Voor een dakdrager/imperiaal is het niet nodig.

Picture for question
2 maanden geleden
in: Auto's
LeonardN
2 maanden geleden
Wat is nu exact de insteek van je vraag? Ondertussen heb je de foto veranderd van een lamborghini naar een boodschappenwagentje, maar de functie verandert niet.
Inekez1
2 maanden geleden
Ga eens in je eentje een imperiaal of dakdragers monteren op een auto zonder dakrails. En doe hetzelfde op een auto met dakrails. Dan snap je waarom die dingen heel handig zijn. Je hoeft niet 6 keer rond je auto te lopen om te zorgen dat links en rechts precies tegelijk precies goed op het dak liggen en je riskeert geen krassen op het dak terwijl je bezig bent om die dingen op precies de goede plek te manoeuvreren. Met dakrails leg je gewoon de dwarsdragers er op en die kun je eenvoudig vast klikken aan de dragers. Gaat allemaal veel eenvoudiger dan het monteren van dakdragers zonder vaste dakrails.

Antwoorden (1)

Om er je fiets of surfboard mee mee te nemen.

https://www.autovisie.nl/nieuws/de-lamborghini-huracan-sterrato-creeert-zijn-eigen-woestijn/

Fiets of surfboard mee op het dak van je Lambo

Het model over het hoofd zien, kun je niet. Een Huracán zit altijd al vol dramatiek, maar in het geval van de nieuwe Sterrato hebben de ontwerpers er ook nog een avontuurlijk sausje overheen gegoten. Zijn zwarte wielkastverbreders zijn op de carrosserie genageld, er zitten standaard twee extra verstralers op de neus en op de kleine dakdragers kun je eventueel een fiets of surfboard meenemen.
2 maanden geleden
janjan
2 maanden geleden
haha, maar nu serieus
LeonardN
2 maanden geleden
Kan je aangeven waarom je denkt dat ik of mijn bron niet serieus is?
ronron1212
2 maanden geleden
https://www.autogespot.nl/dit-is-echt-hoe-de-lamborghini-huracan-lp610-4-sterrato-gebruikt-moet-worden
ronron1212
2 maanden geleden
@janjan Voor een dakdrager/imperiaal is het niet nodig. daarvoor is het juist wel nodig dakdrager komen juist op de dakrail anders kan je ze niet meer bevestigenhttps://www.dakdragerwinkel.nl/