Wat moet je doen als je de deuren niet meer open krijgt door de koude?

We hebben een oudere golf en heb het internet staat dat je vaseline kunt aansmeren aan de rubbers, maar dit kan je rubbers aantasten, iemand een idee wat je hier tegen kunt doen?

3 maanden geleden
in: Auto's
TurfGraver
3 maanden geleden
Gebruik zuurvrij vaseline of beter talkpoeder.

Antwoorden (1)

Of vaseline de rubbers aantast weet ik niet, maar je kunt sowieso beter siliconenspray gebruiken. Gaat ook niet aan je handen of kleren zitten als je zo'n rubber raakt. Moet je aanbrengen vóór het vriest. Als de deur eenmaal vast zit helpt sprayen ook niet meer.
3 maanden geleden