Hoe kan ik buitenlandse radio ontvangen in mijn auto?

Hoe kan ik buitenlandse radio stations ontvangen in mijn auto? Mijn auto is niet de aller nieuwste (komt uit 2010) en ik vraag me af hoe ik buitenlandse radiostations kan ontvangen, zoals radiostations in Polen, net zoals mijn vrienden en collega's. Moet ik hiervoor een ontzettend sterke, nieuwe antenne kopen of moet ik hiervoor andere handelingen begaan?

6 maanden geleden
in: Auto's
TurfGraver
6 maanden geleden
Internet radio.
ronron1212
6 maanden geleden
@turfgraver hoe doet hij dat dan?
ronron1212
6 maanden geleden
https://radiomap.eu/nederlands
Cryofiel
6 maanden geleden
http://radio.garden/

Antwoorden (1)

Een nieuwe sterke, hoge antenne gaat niet helpen.
Als je binnen de Nederlandse grenzen buitenlandse zenders wil ontvangen, dan moet je (net als bij Nederlandse zenders in het buitenland) er voor zorgen dat de beschikking hebt over sateliet- of internetradio (zoals TurfGraver al aangaf als reactie).
jc54
6 maanden geleden
Illias_ODB
6 maanden geleden
Waar koop ik zo'n sattelietradio?