Kan een autoraam zomaar kapot springen?

Het is misschien een onduidelijk verhaal, dus alvast sorry.
Ik fietste met een paar vrienden in een straat met twee rijen auto's om ons heen. We fietsten gewoon rustig in een rijtje. Maar toen 1 iemand langs een auto fietste met zo'n uitschuifbaar dak knalde het raam ineens, zonder enige aanleiding. Toen we even stopten om te kijken stond er aan de andere kant van het kapotte raam iemand achter een raam in een huis te kijken en hij haalde zijn hand langs zijn keel ( zo'n gebaar van jij gaat dood ), dus diegene kon niet schieten of zo. Toen zijn we snel weggefietst, niet slim dat weet ik.
Voor de moderators : ik heb echt hulp nodig en heb geen idee in welke categorie dit moet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan komen door het tempratuursverschil misschien had die eigenaar er in gereden en had hij de verwarming aangezet en buiten is het koud en binnen warm kan een druk op komen en knalt kapot door de druk Bron: Broer die werkt bij Carglass

Ik reed op een trekker in het land en ineens knalde het raam van mijn portier: niet de onderste maar de bovenste en dat is wel vreemd, dit is op 2 meter hoogte zelfs dus mijn sleep kon het niet geweest zijn. Achteraf vonden we het bukskogeltje in de cabine terug dus iemand had het op mij gemunt of zo? Er bestaan ook buksen in handwapenmodel en met gasdrukpatroon erin waar 180 atmosferen aan druk inzit dus ik denk dat de man al wat eerder met bukskogeltjes was bestookt geweest en nu zijn huis niet uitdorst.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100