Er zijn meerdere plekken waar je gratis terecht kunt; het ligt er maar net aan waar je precies moet zijn.
“Om in Eindhoven gratis te parkeren, zoek een groene parkeerzone, waar parkeren gratis en onbeperkt in de tijd is.”

Die ingekleurde straten en parkeerzones vind je op de interactieve kaart van https://seety.co/nl/waar-parkeren-in-eindhoven . Of via de op die pagina vermelde app.

De TU-campus staat op die kaart groen aangegeven. Die ligt vrij dicht bij station en centrum.
U kunt ook terecht langs de Groenewoudseweg, vlak bij station Strijp-S, vanwaar u per NS-sprinter naar het centrum kunt.

Hier een paar wijken waar gratis parkeren kan:
Stratum
Tongelre
Woensel-Zuid
Strijp
Gestel

Precieze informatie over het gratis of betaald parkeren vind je op https://www.prettigparkeren.nl/kaart/#!Eindhoven/ Daar moet je wel een weekdag overdag ingeven als tijstip wanneer je gaat parkeren, want als je midden in de nacht zoekt, kan het ergens nu gratis zijn en straks overdag niet!
Bordensteker
8 maanden geleden