Hoe kan ik het best mijn embleem weer opplakken?

Mijn embleem is van mijn auto af en het embleem beschikt dus niet meer over een plak laag. Welke lijm, tape of kit kan ik het beste gebruiken om het embleem er weer op te plakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
11.5K

Het beste antwoord

BISON MONTAGEKIT HEAVY DUTY
speciale montagelijm voor zware klussen. watervast, weer- en uv bestendig, dus ook geschikt voor buiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mischien dubbelzijdig tape.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dubbelzijdig tape? en nu specifiek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van dat groene best wel dikke tape dat bij bouwmarkte te koop is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik niet doen......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ met dubbelzijdig tape, zo zit het origineel ook.
Hallo Superzilence,

Ik zou in dit geval het oude dubbelzijdige tape verwijderen ,goed schoonmaken en het opnieuw met dubbelzijdig tape monteren.
Dubbelzijdig tape verkopen ze bij de automaterialenzaak.

Succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou graag een reactie bij de - willen of een beter antwoord (misschien plak ik ze wel 23 jaar lang verkeerd terug)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Proficiat je hebt een minnaar .
Dan maar van mij een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gossie, weer wat geleerd hier op GV. Alleen al het woord "tape", ging in mijn hersentjes niet goed samen met het woord "auto". Misschien komt dat uit mijn eigen barrel verleden ;-) Dus van mij ook een dikke +!