Als ik op luchthaven schiphol een paar uurtjes wil parkeren waar kan ik dan het beste zijn?

Zo dicht mogelijk bij Schiphol en uiteraard een schappelijke prijs.

10 maanden geleden
in: Auto's
tinus1969
10 maanden geleden
Wegbrengen/afhalen?
TurfGraver
10 maanden geleden
P1 .
SnakeEye
10 maanden geleden
Maakt dat wat uit?
tinus1969
10 maanden geleden
@SnakeEye, ja dat makt uit. Als je niet komt voor wegbrengen/afhalen (dus echt met de auto naar Schiphol zelf moet), is een combinatie met de trein al snel de goedkoopste optie.
Ritsuka
10 maanden geleden
Je kan beter een P+R van de NS uitzoeken stukje verder en dan met de trein.
SnakeEye
10 maanden geleden
Ik moet ongeveer 2 uurtjes op Schiphol zijn met de auto
tinus1969
10 maanden geleden
Dan moet je idd op P1 parkeren. Volg de borden kortparkeren en het kan niet missen.
bamibal
10 maanden geleden
Als je vooraf reserveert, ben je goedkoper uit.
SnakeEye
10 maanden geleden
Het is gelukt parkeren op P1 bedankt. Reserveren moet minimaal 2 uur van te voren...

Antwoorden (1)

Er is geen schappelijke prijs op Schiphol. Je kunt het beste dichtbij parkeren op P1, dat is ca 5 minuten lopen tot het terminalgebouw. Prijs is €1,10 per 10 minuten.
Als je een aantal uren wil parkeren is dat dus minstens 13 euro.
10 maanden geleden