Zijn er nog overige nadelen die komen kijken bij een verkeersboete naast geld? (in dit geval in de)?

kortgezegd staat mijn vader z'n auto op het moment op mijn naam en heeft recent een boete gekregen in Duitsland. Komen hier nog meer gevolgen dan alleen een geldboete bij kijken zoals negatieve punten op iets of een notatie ergens? Over het algemeen iets wat mij in de toekomst kan hinderen?

een jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Antwoorden (2)

Nou je zal een brief ontvangen met een mooie foto van de bestuurder en tegenwoordig ook de achterzijde van de auto. Als je op tijd de boete betaald is het daarmee afgehandeld.
een jaar geleden
Ja, naast het betalen van geld kunnen er ook andere nadelen zijn bij een verkeersboete. Zo kan je bijvoorbeeld punten in je rijbewijs krijgen, je rijbewijs kwijtraken of je auto kwijtraken. Daarnaast kan je ook een taakstraf krijgen.
9 maanden geleden