Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik bij de gratis parkeerplaats bij de Schelde in Antwerpen?

Ik kan me herinneren daar eens geparkeerd te hebben (er zijn alemaal hangars aan de zijkant). Het was gratis en in ongeveer 15 minuten lopen ben je op de Meir.

Maar nu de hamvraag omdat er waarschijnlijk weer veel veranderd is sinds ik daar was: hoe kom ik daar precies? Welke afslag op de snelweg en welke route moet ik dan volgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
970
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag... Ik woon er op een kwartier rijden vandaan, maar zou het niet weten... Sorry!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is ter hoogte van de Sint-Michielskaai. Je rijdt er voor de Kennedytunnel eraf, afrit Antwerpen-zuid, let op; scherpe bocht!Dan ga je naar links en je blijft rechtdoor gaan, steeds volgen, zo kom je vanzelf op de kaaien aan, naar rechts en ter hoogte van brasserie Kaai 41 ga je de kaai op naar links.
Uhg, een Antwerpenaar heeft gesproken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je bij de Flandria rondvaarten geparkeerd hebt. Dat is eigenlijk alleen bedoeld voor Flandria klanten, maar natuurlijk lastig te controleren. Net voor het centrum rijd je rechtdoor ipv rechtsaf Antwerpen in.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding