Ik heb een parkeerboete gekregen, maar nog steeds geen acceptgiro ontvangen bij de post. Krijg ik deze misschien niet meer binnen?

Ik heb op 15 november een parkeerboete ontvangen (geparkeerd op een invalide plek, helaas..). Echter heb ik nu nog steeds geen acceptgiro ontvangen in de post en het is al bijna een maand later.. Iemand ervaring met hoe lang het gemiddeld duurt voordat zo'n brief binnenkomt? Het cjib geeft namelijk aan 'zo snel mogelijk de acceptgiro te versturen'.
Kan het zijn dat ik mazzel heb en deze niet meer binnen ga krijgen? Ik zit niet te wachten op verhoging van de boete straks..

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's
2.4K
Pieterke
3 jaar geleden
Kan heel lang duren maar hij komt echt wel.
Robertos
3 jaar geleden
Geduld hij komt wel

Antwoorden (2)

Dat kan tussen 4 en 6 weken duren
Kan ook iets langer duren.
Toegevoegd op 09 december 2020 15:51: bron, tekst
3 jaar geleden
het kan zo'n twee maanden duren helaas