auto verliest vermogen op lpg niet op benzine waar ligt dit aan?

als ik me auto start op lpg verliest deze in korte tijd vermogen waarna de auto tot stilstand komt... vervolgens starten op benzine en er is niets aan de hand... als je dan tijdens het rijden weer overgaat naar lpg vormt er geen probleem waar kan dit aan liggen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1K

Antwoorden (1)

Vermoedelijk heb je last van bevriezing. Moderne LPG installaties starten altijd op benzine en schakelen pas boven een bepaalde koelvloeistof temperatuur over op LPG.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een koelvloeistof temperatuur van > 10 graden C