Verhoogd een theorie cursus auto ook daadwerkelijk de kans om te slagen voor het theorie-examen?

Ik ben vandaag al voor de 2e keer gezakt voor mijn auto theorie-examen. Het is ook de 2e keer dat ik zak door hetzelfde onderdeel en dat is het onderdeel inzicht. Hierin mag je max 3 fouten hebben en ik had er 9. De andere onderdelen waren wel goed gemaakt. Ik zit namelijk eraan te denken om een cursus te nemen als dat de slaagkans verhoogd want ik word er al moedeloos van.

3 jaar geleden
in: Auto's
1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Ja, daar zijn ze voor.
jc54
3 jaar geleden
Na twee keer zakken moedeloos, dat is wel vlug. Vooral als je voor jezelf had besloten om geen theoriecursus te volgen.

Antwoorden (1)

Het is verstandig om zo een cursus te volgen je krijgt dan uitleg over die onderdelen.