Het linker deurslot van mijn Hyundai ix-35 uit 2011 sluit niet goed af. Wie weet waardoor dit komt?

soms kan ik hem niet sluiten met de afstandbediening en dan weer als ik in de auto zit sluit automatisch de deuren ,maar blijft de linker deurknop openstaan

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
Edraket
3 jaar geleden
Een druppel olie kan wonderen doen.
Kijk eens of het sluitmechanisme niet te droog is.
(Voor zover je erbij kunt komen natuurlijk)

Antwoorden (1)

Kan een defecte slotmotor zijn, of een klemmende kabel. Wellicht kun je proberen het paneel eraf te halen en de binnenhandgreep los te nemen van de kabels. Kijk of de losse kabel wel correct heen en weer gaat.