Je hebt nu ook een dikke groene streep, wat betekent dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Amadea
13 jaar geleden
Op de weg of op een auto? De vraag is niet zo duidelijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar in je broek? (: iets meer info svp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee Leon ,ik heb ze pas voor het eerst gezien,jeroen en amedea Ik zag die groene streep midden op de weg

Het beste antwoord

Soorten nieuwe strepen
De nieuwe strepen geven aan hoe hard u mag rijden:
- Dubbele witte middenstrepen met groene kleur ertussen: 100 km. p/u;

- Dubbele witte middenstrepen zonder groene kleur: 80 km. p/u;

- Geen middenstreep: 80 kilometer per uur, tenzij er langs de weg een bord staat met bijv. 60 km. p/u.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de weg betekend dat, dat je op een autoweg rijd. ( meestal 100 tenzei anders aangegeven.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is dan altijd 100 ... bij ons moest de gehele groen baan er worden uitgefreest omdat je daar maar 80 mag en een groen kleur betekent dus dat je echt 100 mag. Om verwarring te vookomen werd hij dus weggehaald.
( weg werkzaamheden beperkingen natuurlijk uitgezonderd maar dat is altijd goed aangegeven)