Heb een dieselauto uit 2007, hoe kan ik daar een roetfilter in laten bouwen?

Ik ontkom er ook niet aan en moet volgend jaar ook roet taks gaan betalen is het mogelijk om een roetfilter in te laten bouwen wie heeft hier ervaring mee en wat zou dat gaan kosten evt.
BVD Harry

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Auto's
4.2K

Antwoorden (1)

Volgens de bronsite ergens tussen eur 500 en eur 1000, hangt af van het merk van de auto. Op de bronsite staan heel wat merken. Helaas is niet duidelijk hoe oud de bron is.

Ik had een diesel uit 2001 en heb gezien de "roettaks" besloten afgelopen week een andere auto te kopen.
Toegevoegd op 14 december 2019 18:39: bron
Computoon
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor de tip denk toch maar dat ik de auto ga verkopen die roetfilter inbouwen is toch een dure aangelegenheid.