Hoe kom ik aan de handleiding van het navigatie systeem van mijn Nissan Qashqai?

Heb een Nissan Qashqai 1.5 dci tenka pack 2007

Toegevoegd na 2 uur:
dus niet bij dealer gekocht

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Antwoorden (3)

Als je deze bij de Nissan zelf hebt gekocht, zal de Nissan dealer je deze vrij eenvoudig kunnen verschaffen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan bel je maandag de Nissan dealer bij jou in de buurt met de vraag of ze een handleiding hebben liggen van het systeem.
Ze kunnen dan twee dingen zeggen: JA of NEE.
Bij Ja vraag je of ze hem apart willen leggen en ga je hem halen.
Bij Nee vraag je of ze hem voor je kunnen bestellen en zodra deze binnen is ga je hem halen.

Hoe eenvoudig kan het leven zijn.

ps; de handleiding zal niet gratis zijn. Voor niks gaat immers de zon op en voor alle andere dingen heb je je Visa en/of Mastercard.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan je misschien ook wel op internet vinden.

Ik heb wat gezocht op marktplaats maar er staat nu net even niks, maar je kan daar ook dingen plaatsen als "gevraagd". Misschien wil iemand het ding aanbieden zodat jij het op een kopieerapparaat kan leggen.