Staan Flitsfoto's van prorail online?

Ik weet niet zeker of ik geflits ben. De linker slagboom ging net omlaag toen ik het spoor over was. Nu begin ik te twijfelen aan me zelf. Staan deze foto's online zoals bij het CJIB?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Auto's
4.1K
ronron1212
4 jaar geleden
Als ze online zouden staan kan je toch pas bekijken als je de code hebt net als bij het cjib.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ronron1212 dat is niet helemaal juist vaak staan flitsfoto's al online voordat de envelop op je deurmat valt.
ronron1212
4 jaar geleden
Dan nog moet je toegang hebben ze staan niet openbaar.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ronron1212 Cjib werkt met digiD. Vrijwel alles tegenwoordig. Mijn.overheid etc.
ronron1212
4 jaar geleden
Ja dus is het niet openbaar.
ronron1212
4 jaar geleden
Dat de overheid met digi werkt weet ik al jaren de belasting moet ik ook doen
ronron1212
4 jaar geleden
Maar kijk dan eens bij ProRail of je er in kunt met digi. Of zoek eens op flitsen en ProRail
Cryofiel
4 jaar geleden
Veel eenvoudiger: gewoon 0800-PRORAIL bellen. Dan kom je terecht bij Publiekscontacten. Zij kunnen je alles vertellen, en als ze dat niet kunnen zoeken ze het voor je uit en bellen ze terug.

Antwoorden (1)

Nee, die staan niet online.
De camerabeelden worden dagelijks bekeken door een buitengewoon opsporingsambtenaar van ProRail. Als een overtreding is geregistreerd, krijgt de kentekenhouder een bekeuring thuisgestuurd.
SimonV