Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zijn de kosten voor een önderdeel ,,pa 6/6 gf 30 renault clio 2003

het motormangementlampje brandt en nu moet er zo'n onderdeeltje in een pa 6/6 gf30 ? dat gaf de uitlezer aan ,wat zou dat kosten is mijn vraag ?? alvast bedankt ,groetjes

Toegevoegd na 11 minuten:
de auto startte niet en dan weer wel , accu was goed start motor was goed bobine was goed bougies waren goed dus ,, uitgelezen ,en de oorzaak dat onderdeel, groetjes van mij ,mieka

Toegevoegd na 12 minuten:
de auto startte niet en dan weer wel , accu was goed start motor was goed bobine was goed bougies waren goed dus ,, uitgelezen ,en de oorzaak dat onderdeel, groetjes van mij ,mieka

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
864

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met wat ge google kwam ik hierop uit. Er zijn echter ook sites die spreken van een crank sensor probleem met jouw omschrijving en als dat het probleem is dan is het wel een stukje duurder. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat vind ik geen antwoord op mijn vraag

Andere antwoorden (1)

Het is een kapot relais!

Ik denk dat je bij de garage na reparatie een goeie 25 euro zult betalen incl montage
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding