De Citroën heeft een (leen) actie.

Als je de nieuwe Citroën C3 koopt, kun je nu de helft betalen, en over een x aantal jaar de andere helft.

ze zeggen erbij dat dit rente vrij is.

maar hoe kan het dan dat er dan nog wel in de reclame staat(en op de radio gezegd word) dat geld lenen geld kost.
Terwijl je voor deze actie dus geen extra geld(rente) zou moeten betalen..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Omdat je wel een lening aan gaat, al is het rentevrij. Heel belangrijk: het bezorgt je ook een BKR melding. Als je dus bv een mobielabonnement aan wilt vragen, wordt hier wel naar gekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

omdat je waarschijnlijk een lening aangaat bij een soort van comfortcard
die betalen de andere helft van je auto en jij betaald die aan comfortcard terug {zonder rente als je voor een bepaalde tijd betaald}
je betaald daar administratiekosten voor en als je binnen de afgesproken tijd betaald betaal je geen rente maar kun je het bedrag niet betalen voor de afgesproken tijd dan wordt het een krediet en dan betaal je wel rente

maar ik zou de voorwaarden eens heel goed doorlezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Mmmm. Je weet het dus ook niet?
Hm...Ik denk dat de rente verkapte korting is op de auto. (citroen betaalt de rente voor je).
Zou je afzien van die lening en cash betalen dan kan je , met goed onderhandelen, een lagere prijs bedingen.

Ik heb wel eens een keer 1000 euro verdient door 2 mogelijkheden mbt betalen en aanschaf tegen elkaar uit te spelen .