Ik wil een via een appel en een ei aan een mooie auto komen. Iemand tips?

Via steeds wat ruilen wil ik uiteindelijk bij een (mooie) auto komen. Liefst een Audi (jaja, ik heb nog voorkeur ook).
Wie heeft er goede tips?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 3 minuten:
Heb vandaag een typgeblek geloof ik... Ik wil een via = ik wil via

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik hoef niet te horen of het wel of niet gaat lukken.. Het gáát namelijk echt wel lukken :-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
2.4K

Antwoorden (13)

Tja, een mooie Audi voor een appel is een contraditio in terminus...

Toegevoegd na 24 seconden:
Een A3 zou nog kunnen, die zijn vrij klein en daarmee betaalbaar(der).

Toegevoegd na 58 seconden:
Verder natuurlijk zoeken op http://www.gaspedaal.nl!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.gaspedaal.nl

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik vind dit wel een leuk kleurtje:
http://www.autowereld.nl/audi/a3/1.9-tdi-106314/details.html
Wel nog 750 euro afdingen, want hij heeft al 300.000 gelopen. Da's echt geen 2.950 meer waard.

Toegevoegd na 10 minuten:
999 euro:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=207641246&o_id=6349801&p_type_lijst=RL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het een Fabergé ei zal het makkelijk lukken.

Of een Carel Appel ruilen. Dat kan natuurlijk ook ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan moet ik dus eerst via een 'normale' appel aan een Carel Appel moeten komen. Via een appel en een ei wil ik steeds iets groters krijgen dmv ruilen en zo naar de Audi toe werken :-)
blijven dromen!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is de juiste instelling... Doorgaan en doorgaan, dat is het advies... Vooral blijven bij je laatste zin in de vraag... Dat gaat je helpen...

En soms moet je ook een tikje terug, neem dat verlies en ga daarna weer door...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikzelf koop al jaren voor 5 á 600 € net apk gekeurde auto's. De laatst zoekopdracht op MP is een volvo 440 geworden. In jouw geval zal het een audi 80 worden, en daar rijd je mijn inziens niet voor ... in.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als 600€ geen appel of ij is, link toegevoegd met welwillende ruilers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi, nee zoals ik al zei, ik heb voorkeur. Een 80 heeft nog altijd wel wat moois (tis nou eenmaal een Audi) maar ik ga liever voor een A2,A3, A4, TT ( f'course...)... En ik bedoel met mijn vraag/plan: ik begin met een ei en een appel en ruil dat steeds voor iets groters/mooiers/duurders om via die weg bij mijn autootje te komen. Dus of die auto nou 600 euro is of 20.000... het ligt er maar net aan hóe ik daar kom. Ook al duurt het een jaar..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) dat begreep ik later ook, vandaar: ruiljerijk.nl
Twee tips.

- Zorg voor publiciteit.

- Beloof net wat extra's. Speel in op iemands ego, bijvoorbeeld door te zeggen dat je een verhaal gaat maken van je ruilpogingen, en dat je zijn/haar naam zult noemen. (Dan moet je je natuurlijk wel aan die belofte houden.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede tip, dat inspelen op ego's, die zijn over het algemeen groot zat hahah +1
goeie tip... heb veel geduld;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik, ik ben realistisch en verwacht niet dat het binnen een maand gaat lukken. Hoeft ook niet, het ruilen is zelf ook al leuk. Al zou het een jaar duren.. (of nog langer...)
Ruil de appel en het ei voor een kip met gouden eieren dan ben je er zo.
verder veel succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goede baan vinden, hard werken en af en toe wat op zij leggen en na heel wat geduld kan je uiteindelijk eens gaan kijken voor een mooie, in dit geval, Audi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is al een keer eerder gedaan en met succes. De beste man is met een paperclip begonnen en is uiteindelijk met een huis ge-eindigd.

Zijn recept: maak een website, zoek de aandacht (op iedere manier) en geduld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
potverdorie...dacht ik een goed, origineel idee te hebben... :-(
Ik heb nog wel een boormachine over, kun je voor een appel en een ei meenemen, dan heb je een begin.
En dan moet je die weer ergens zien om te ruilen tegen weer iets duurders enzovoort, enzovoort
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnx voor t aanbod :-) leuk!! ik ben al ideetje aan het verzamelen met wie ik wat zou kunnen ruilen.. in mijn hoofd ben ik al aardig ver..nu maar hopen dat ik ook zo ver kom.
Ik hou je aanbod in mn achterhoofd. in ieder geval +1
Ik zou een man zoeken met een gele audi, heb je vast sneller succes !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op je rug liggen een appel en een ei vind, heb je zo een flinke audi bij elkaar! ;-)