welke auto is dit?

ik zag een mooie auto rijden, met 6 achterlichten (3 aan elke kant)
nou vroeg ik me af welk merk dit zou kunnen zijn.
iemand een idee welke auto dit is?

5 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Antwoorden (2)

De Peugeot 5008 heeft dat, maar misschien zijn er wel meer: scroll bijna helemaal naar beneden op https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/peugeot/peugeot-5008-2017-review/ . Als het deze niet is, kun je zeggen wat voor type auto het was ? Groot/klein/sportief/oud/nieuw ?
5 jaar geleden
Hij zei 'een mooie auto' he ;)
Bedoel je misschien de Ford Mustang?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
bamibal
5 jaar geleden
Ik moest ook gelijk aan de Mustang denken!
bammeltje
5 jaar geleden
het was inderdaad de Ford Mustang! bedankt :)