Mag je je auto Glow in thedark spuiten?

Mag je je auto Glow in the dark spuiten.. Uiteraard moet je wel bij de RDW een kleurwijziging doorgeven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Antwoorden (3)

Volgens mij niet. Je mag geen andere "verlichting" dan de normale lampjes hebben. Wij moesten onze extra mistlampen ook weghalen voor de keuring.
Maar ik vind het wel een geweldig idee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het voertuigreglement zijn geen eisen opgenomen ten aanzien van de kleur van een voertuig. Glow in the dark is dus ook toegestaan.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Chroom mag ook, dus ik denk dat het een 'lek' in het systeem is en dat het niet onder verlichting hoort en dus wel mag.