Hoe kan ik dit het beste kitten?

Hoi! Ik ben bezig met een dakluik, alleen is het op de plek waar het luik moet komen niet helemaal plat. Ik heb de groeven eerder al een keer gevuld met kit maar helaas lekte het toen, Ik weet alleen niet of het komt door die laag kit of omdat ik het ergens niet goed heb gekit.

Wat kan ik het beste doen? Toch even hoog maken met kit en dan vastmaken of is er een betere manier?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Door werking van het dak krijg je dit nimmer blijvend dicht met kit, hiervoor zal je een rubberen afdichtingsband voor moeten gebruiken, vaak werkt een oude fitsband onder het luik beter en langer dan kit.