hoeveel kost het om nieuwe airbags te plaatsen?

Hoeveel zou het kosten om nieuwe airbags te plaatsen bij mijn peugeot 207 cc ? Deze van het stuur, passagier en de knie zijn uitgesprongen nadat ik vanmorgen door het natte wegdek uitgleed in een bocht in de dijk belande , ik heb nogmaar pas mijn rijbewijs dus ik wil het graag oplossen zonder de verzekering maar het is echter moeilijk op te lossen in m'n eentje zonder echt een richtprijs te weten. Ook durf ik niet echt meer in de auto te stappen om naar een garage te gaan ... Hopelijk kunnen jullie mij helpen

groetjes Lies

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
18.1K

Antwoorden (2)

Reken maar op een 200-400 euro. Tenminste, dat zou ik kwijt zijn als ik het me goed herinner voor de airbag in mijn Suzuki (zijkant) die was er ook uitgeklapt.
Aangezien airbags niet verplicht zijn, heb ik het laten zitten ook omdat ik pas een paar minuten na de klap merkte dat de airbag uit was geklapt, zodat ik me echt afvroeg waar dat ding goed voor was
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zocht op en vond een volledige set airbags met dashboard voor 850 , maar dan moet deze nog geplaatst worden... ik denk dat ik hem eerder zal verkopen als schadewagen ...
De airbags gingen af na een slippartijtje, zonder iets te raken? Vreemd.. Maar 3 airbags in totaal dus? Een offerte kan alleen de dealer je geven, maar begin maar met de bedragen die anneliez noemt per stuk! En dabde montage nog..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu ja... het is wat ingewikkelder gebeurd dan ik hierboven uitgelegd heb ... ik reed en nam een bochtje maar ging wat teveel naar rechts dus stuurde ik licht bij naar rechts maar (hier in Belgie) regende het vanmorgen en was het wegdek erg glad en ik gleed uit en belande helemaal omgedraaid inde dijk , airbags sprongen uit en de binnenkant rookte enorm veel ... maar verder, nu hij uit de dijk gehaald is zien we dat er meer schade aan is dan op het eerste zicht te zien was en denken dat hem zullen verkopen , toch bedankt voor de reacties !!! :)