Is private leasen met een BKR registratie mogelijk?

Hallo,

Ik ben mij aan het oriënteren m.b.t aanschaf van een nieuwe auto.
Nu wil ik al mijn opties overwegen waaronder eventueel private lease.
Nu heb ik jaren geleden (nog niet verjaard)
Een negatieve BKR registratie gehad welke al 3 jaar geleden volledig is afbetaald.
Echter vroeg ik mij af of ik dan wel in aanmerking zou kunnen komen voor private lease ?
En kan dit dan overal of is dit per aanbieder verschillend? En welke zijn dat ?
In hoeverre relevant heb ik een vaste baan met een vast inkomen per 4 weken.

Alvast dank !

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (1)

Dit lijkt me iets om met een PL aanbieder te bespreken. Als je goed kunt aantonen dat je nu in een betere financiële situatie zit, kan het best zo zijn dat je een auto kunt leasen. Tenslotte is het risico voor de aanbieder beperkt omdat er een auto als onderpand is. Maar bedenk wel goed dat je door deze maandelijkse verplichting niet in dezelfde situatie als 3 jaar geleden moet belanden. Private lease lijkt aantrekkelijk, maar een goede tweedehands is vaak een goedkoper alternatief.
paulus811