Is opzettelijke toegebrachte schade te verhalen op het waarborgfonds?

Onze auto is van voor naar achter in een golfbeweging bekrast. Nu hebben we al een keer schade gedeclareerd bij onze verzekeringsmaatschappij. Ben nu bang dat we in de bonis malis ladder gaan terugvallen als we deze schade ook gaan declareren. De auto is all Risk verzekerd.
Alvast mijn dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Het beste antwoord

helaas zal dat niet gaan. Klik op de link om de site van het beruchte fonds te bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+11. Bedankt voor je antwoord en bijgevoegde link. Duidelijk!

Andere antwoorden (2)

Het waarborgfonds staat niet garant voor vandalisme,helaas.Wij hebben hetzelfde gehad.
Het enige dat je kan doen,is aangifte doen bij de politie,maar daar valt verder weinig van te verwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is het proberen waard. De verzekering zal je wel om getuigen vragen die gezien hebben dat de auto onbeschadigd was toen je parkeerde en toen je terug kwam de lakschade was toegebracht.
Een schadeformulier is zo ingevuld. De verzekeringsmij. reageert vanzelf.