Nee, nergens voor nodig. Alle diesel die je tegenwoordig in Nederland en België tankt in de wintermaanden is 'winterdiesel'. Daar zijn al additieven aan toegevoegd om vlokken als gevolg van vorst tegen te gaan.
Inekez1
6 jaar geleden
Absoluut niet doen, ook niet een beetje. Maak je de motor heel ongelukkig mee en de diesel van tegewoordig is bestand tegen de kou
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zekerweten niet doen, de brandstof word al aangepast voor de winter. swinters heb je al een andere samenstelling van brandstoffen dan zomers, Benzine of diesel.
Dit is dus nergens voor nodig tenzij jij je blok kapot wol rijden.
Ik vraag me af welke pannekoek je dit heeft verteld?
Toegevoegd op 05 maart 2018 23:13: tekst