wat is een normale prijs voor een grote beurt voor een auto?

voor een Mazda 323 (1992)
+ eventueel distributieriem vervangen.
wat is een gemiddelde of redelijke prijs hiervoor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Denk dat een gemiddelde grote beurt aan een auto toch snel een 1,5 uur kost aan arbeidsloon. Waarbij ik aanneem dat de wielen gedemonteerd worden en het remsysteen wordt gereinigd. Komt nog bij motorolie, versnellingssbak/ cardanolie, oliefilter, luchtfilter, bougies en verder kleinmateriaal. Dit gaat al snel de 150 Euro belopen. Voor een distributieriem inclusief montage mag je ook wel 100 Euro rekenen. Bij elkaar zou dit dan ongeveer 250 Euro's zijn. Toch blijft een prijsopgave via GV. 'nattevingerwerk' en hoop dat er verder geen onverwachte dingen aan het licht komen. Anders mag je jouw beurs nog verder opentrekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
die 250 komt aardig in de buurt (zonder distributieriem, dat kost ongeveer nog zo'n bedrag) dus een +

Andere antwoorden (2)

Zou je dat nou niet bij de garage vragen , weet je gelijk wat het echt kost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verschilt, de auto is alweer wat op leeftijd waardoor je risico op kleine extra gebreken wat groter wordt, maar op de bijgevoegde link kan je een online offerte aanvragen.
Succes