Is het mogelijk om een autosleutel te laten kopiëren?

Wij zijn inmiddels met 3 chauffeurs en we hebben maar 2 sleutels. Vandaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Het beste antwoord

Het eenvoudigs is naar een dealer te gaan. Die kan je sleutelnummer opzoeken of zelf uit lezen. Dan bestelt hij de sleutel bij Car lock Systems in Sleeuwijk. Als de sleutel terug bij de dealer is dan zal hij de afstandbediening voor je activeren. Afhankelijk van het merk van de auto en type kost zo n sleutel ong 65 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, er zijn wel bedrijven, die ook autosleutels kunnen kopieren. Ook de startonderbreker kan dan gekopieerd worden. Afstandbediening om deuren te ontgrendelen lukt meestal niet.

Via de autoimporteur/ fabriek is misschien meer mogelijk, maar dat zal dan hoogstwaarschijnlijk een dure kwestie worden.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
ja, als je naar je dealer gaat moeten zij je wel verder kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een gespecialiseerde zaak kan dat. Vroeger was er eentje op het Piusplein in Tilburg. Bij een gewone sleutelcopieerder lukt het niet.
Ik heb even gekeken, het bedrijf bestaat nog.
email: moonenss@home.nl
tel. 013-5430579

Maar er zijn mogelijk soortgelijke bedrijven. Ik zie in Breda de sleutelspecialist.
Of er uitzonderingen zijn, weet ik niet. Ben er zelf tweemaal geweest voor een autosleutel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sleutel kopiëren kan natuurlijk al langer, maar sleutels kopiëren inclusief de unieke chip en het zendertje was tot op heden vrijwel onmogelijk. De Stichting Aanpak Voertuigcriminaliteit (AVC) bevestigt het nieuws en maakt zich zorgen. Volgens het Verzekeringsbureau Voertuigcriminaliteit (VBV) zou de nieuwe kopieertechniek niet goed werken voor Duitse auto’s zoals BMW, Mercedes en Volkswagen. Bij deze merken kan alleen een kopie worden aangemaakt door de merkdealer, dat zijn één van de voordeeltjes als je “premium” rijdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem afhankelijk van de elektronica die in de sleutel zit. Maar alles is te dupliceren.