Heb ik een accuprobleem ?

supermarkt op mijn vriendin dik 20 minuten, ik heb de ventilator wel aangehad en de radio, na zon kwartier viel de radio uit, maar dacht nog niet aan de accu, toen ik hem wou starten tikte hij alleen maar wou niet starten, na vijf minuten wachten starte hij wel opeens, heel gek net of hij ietsbijgelaad had, heb er toen kwartier mee gereden en start daarna wel, maar mijn raam loopt niet vloeiend electrische die stopt en gaat weer stukje enz dus te weinig stroom denk ik.

Toegevoegd na 57 seconden:
Ik moest wachten op mijn.....

6 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is er van jouw accu één cel defect. Als je dan een kwartiertje wacht, zoals je gedaan hebt, nivelleert de accu zichzelf zo ver, dat je (met een beetje geluk) nog een keer mee kunt starten.
Goeie kans dat hij het morgen niet meer doet.
Als je een acculader hebt (of kunt lenen) en die morgenvroeg er een uur aan zet, dan zal je waarschijnlijk wel kunnen starten.
jc54