Hoe betrouwbaar is een Nissan Almera uit 1998 in vergelijking met een Toyota Starlet uit diezelfde periode?

Welke is qua betrouwbaarheid en zuinigheid een slimmere keuze?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
paulus811
6 jaar geleden
De Nissan is een stuk groter dan de Starlet. Tegenhanger van de Almera was de Corolla.
paulus811
6 jaar geleden
Overigens zou ik voor de opvolger van de Starlet, de Yaris gaan.

Antwoorden (1)

In de loop der jaren heeft Toyota een een naam opgebouwd, die qua betrouwbaarheid hoger op de ranglijst staat, dan Nissan. Echter, een goed onderhouden Nissan Almera uit 1998, kan beter betrouwbaar zijn als een afgejakkerde Toyota Starlet uit datzelfde jaar. Ofwel, het ligt voornamelijk aan het onderhoud en hoe er met de auto's is omgegaan, hoe (waarschijnlijk) betrouwbaar een auto van bijna 20 jaar oud is.
jc54