waarom werkt mijn navigatiesysteem in renault niet meer?

navigatie van renault espace weet niet waar ik ben, dan weer in noord brabant of in de achterhoek. Ik heb hem geruime tijd niet gebruikt en het boekje zegt dat hem dan aan moet laten staan en dat het probleem zich vanzelf oplost, maar dit is niet zo. Er is niets aan de auto ( antenne, waar die ook moge zitten) veranderd.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Antwoorden (1)

Dan moet je even een gps-fix uitvoeren. Dat is een soort update voor de satellieten.