Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je gratis parkeren in de buurt van de stadsschouwburg de harmonie ?

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is in Leeuwarden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je die in Leeuwarden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, in Leeuwarden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, lastige vraag, ik vroeg het net iemand die er onlangs zelf was, maar die bleek in de parkeergarage te zijn gaan staan (betaald dus). Achter het station zou nog kunnen misschien, maar dat is een aardig eindje lopen en volgens mij zijn daar vrij veel blauwe zones, dus dan kun je het zonder parkeerschijf en / of vergunning ook wel vergeten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

In de directe omgeving, nee, dan kun je niet gratis parkeren. Overal in de binnenstad en nabije omgeving moet je tot in de late avond betalen. Daarbuiten heb je een parkeerkaart nodig en dan loop je dus alsnog een boete op. Toch maar gewoon betalen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Achter het station kun je gratis parkeren. Vanaf daar is het ongeveer een minuutje of tien lopen naar de Harmonie.

Toegevoegd na 8 minuten:
Herstel, dat is blijkbaar verandert sinds ik niet meer in Leeuwarden woon.

Tja, dan is alles wat ik me kan bedenken toch een heel stuk verder lopen, of gewoon betalen.

Is het niet zo dat het parkeertarief tot een bepaalde tijd geldt en het daarna gratis is?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nienke, als je/jullie op de fiets gaat/gaan, zijn er voldoende mogelijkheden....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een optie is misschien het Transferium, in bijgaande link staat meer info, dan kost een kaartje voor de pendelbus wel €1,50 voor maximaal 5 personen.

Enige lastige is dat Arriva er een slechte website op nahoudt en me dus niet bekend is waar die bus precies heenrijdt naar het centrum en ook niet wanneer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding