Daihatsu Cuore. Ruitenwisservloeistof bijvullen. Is dat het witte tankje voorin de motor?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
4.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
normaal gezien staat er een icoontje op

Het beste antwoord

het dopje zit vaak redelijk los en kan je er zo afwippen. Dat je het niet in je remvloeistof reservoir kiepert.... Er staat ook vaak een sproeiertje op de dop afgebeeld
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zeker niet IN de motor! Naast de motor kan, er staat vaak ook een teken op het deksel.

https://bartebben.nl/dailySQL/Images/img_ic/aj0oj87z.jpg
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Precies, nooit ruitenwisservloeistof IN je motor gieten. Goed punt.
Dit kun je altijd teruglezen in de handleiding van je auto.

Ik kan zo snel even geen handleiding online vinden die ik gratis kan downloaden, maar het is vrijwel altijd een wit tankje ergens langs de rand van het motorcompartiment, met op het dekseltje (meestal zwart, soms wit of geel) het symbool voor ruitenwisservloeistof.

Zie aangehechte afbeelding. (Of, als die het weer niet doet, de link naar de afbeeling.)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Afbeeldingen bij een antwoord plaatsen is zeker anderhalf jaar al niet meer mogelijk. Alleen bij een vraag krijg je het voor elkaar.