Hoe kan ik op een goedkope manier het interieur van mijn auto moderner maken?

Beste,

Ik heb een renault clio en ben op zoek naar enkele tips om het interieur van mijn wagen moderner te maken zoals bijvoorbeeld led's aan de voeten van de passagier en chauffeur te plaatsen. Dit is geen grote kost... Heeft iemand nog zulke ideeën om het interieur moderner te maken zonder veel te moeten uitgeven?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
Ivana
7 jaar geleden
Een CLIO is juist zo leuk in zijn oorspronkelijke staat. Niet doen wat mij betreft!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beste ik twijfel er zelf nog over, ik wil er niet meteen een Johny wagen van maken maar wat extraatjes kunnen geen kwaad wat mij betreft

Antwoorden (1)

Leuke stoelhoezen doen het uiterlijk meteen veranderen. Kosten niet de hoofdprijs.
AlphaLimaSierra