Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kan mij helpen een bepaald soort auto te vinden?

Ik zoek een tweedehands auto met de volgende voorwaarden: de achterbank moet in 2/3 en 1/3 gedeelte inklapbaar zijn zodat der rolstoel (met wielen er af) van mijn jongste zoon er in past. en mijn oudste zoon achterin op de 1/3 stoel kan. De andere voorwaarde is dat mijn oudste zoon van 1 80 meter achterin past zonder dat hij zijn hoofd scheef hoeft te houden. We hebben gisteren een proefrit gemaakt in Toyota Yaris, achterbank verhaal klopte maar dak was te laag. Wie weet iets?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
807
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wellicht een oud model Mitsubishi Space Star?
(dus voordat ze die kleintjes Space Star gingen noemen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Porbeer eens een Fiat Stilo of een Fiat Bravo !

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

hallo; Honda civic v.a. 2009 prima zit achter, +2/3 inklapbaar, proefritje gaan maken, is een wat duurdere auto, maar je hebt waar voor je geld. vrg.Ludgardon
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Er zijn verschillende mogelijkheden voor verschillende prijzen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een Opel Agila of een Suzuki Splash maar ook aan een Suzuki Wagon R of een Ignis. Als u lid bent van de ANWB kunt u persoonlijke informatie op maat krijgen via ANWB Auto Advies 088-2695000 ^lr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een oudere lada niva misschien.
Het is een 4X4 dus niet echt zuinig. (tussen 1:10 en 1:15) maar wel licht voor een 4X4 (1100 á 1400 Kg) en je kan er mooie dingen mee doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding