Nee, er zit geen statiegeld op een accu. Je betaalt bij aankoop van een nieuwe accu wel een verwijderingsbijdrage. Dat houdt in dat je de accu, als hik af is gratis kan inleveren bij de verkoper. Hij zorgt dan voor een goede afvoer en verwerking van de accu. Bij inlevering krijg je echter geen geld terug.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meeste oud ijzer boeren geven geld voor een oude accu.
Het zal een paar cent zijn, en nauwelijks de moeite waard. Maar toch.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
ja, ivm het lood dat in een accu zit. echter dat je er geld voor kan krijgen als je het slim speelt, is wat anders dan statiegeld er voor kunnen krijgen.