ik heb problemen met de servo van mijn citroën C3; kan dit een software probleem zijn?

raar maar waar! 80% van de keren doet hij het gewoon goed maar soms laat de servo het afweten en lijkt het of ik met een vrachtwagen van vroeger zonder servo rijd!
omdat mijn C3 een electrische servo heeft dacht ik aan een storing in de computer omdat ik soms nog kleine onbelangrijke probleempjes heb die bij de volgende start opgelost lijken...
heeft iemand al gelijkaardige problemen gehad met een electrische servo?

7 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Ja, het kan een softwareprobleem zijn. Controleer eerst of de servo goed is aangesloten en of er geen losse of beschadigde kabels zijn. Als dat allemaal in orde is, kun je de software van de servo controleren.
Bronnen:
een maand geleden