Wat is het maximale gewicht wat ik met mijn Aygo mag trekken?

Toegevoegd na 18 minuten:
RDW zegt 0 kilo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
8.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat staat op je kentekenbewijs. Ander kan je dat via onderstaande site opzoeken, maar dan moet je wel even je kenteken intikken. http://www.caravantrekker.nl/algemeen/trekgewicht_wet.php
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
RDW zegt 0 kilo, site van Toyota zegt 0 kilo, dus ik denk dat jouw Aygo niets mag trekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Alle-diensten/Kentekeninformatie-opvragen.aspx?kenteken=85llz3 staat Niet geregistreerd.

Het beste antwoord

0 kg er is dan ook geen trekhaak op het kenteken beschikbaar voor die auto
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kan zo snel het kenteken van je auto niet zien. anders had ik het voor je op kunnen zoeken.
Maar de RDW heeft hier een zoekmachine voor.

klik op de link
voer het kenteken in.
klik op gegevens opvragen.
En dan staat bij gewichten jouw maximale geremde en ongeremde trekgewicht.

gr

link:
http://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Het-trekgewicht-op-het-kentekenbewijs.aspx?path=Portal/Particulier/Auto/Verplichtingen%20bij%20gebruik

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb jouw auto even opgezocht.
Het is gewoon een Aygo volgens het RDW register.
Alleen bij maximale trekgewicht is 0 kg.
Wat is de toepassing als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
85-LLZ-3
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kenteken is van een Yaris niet van een Aygo?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is wel degelijk van een Aygo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jay123, het is om een boedelbak te huren en rommel naar de stort te brengen.
Het lijkt erop dat ik een trekhaak heb die niet mag trekken maar alleen tillen.