waarom gaat klokje op display skoda city go steeds weg en kom watertemparatuur er op?

als ik de auto start komt de tijd op display en direct daarna verdwijnt klokje en komt de watertemperatuur te voorschijn.
de auto is skoda city go fresh van 2016

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat kun je zelf bepalen, druk op de tuimelschakelaar die op de ruitenwisserhendel zit totdat je het gewenste display ziet(bijvoorbeeld de klok) houd dan de schakelaar onderaan de ruitenwisser voor 1 sec ingedrukt, het gekozen display wordt nu als favoriet opgeslagen en zal na het starten verschijnen.
Staat allemaal in de handleiding die je bij de auto hebt gekregen... kwestie van gewoon lezen.
Heb voor het gemak de 'owners manual' digitaal toegevoegd als bron. blz 10 t/m 13 staat de informatie die hierop betrekking hebben.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mooi onderbouwd antwoord. Denk dat je vraagsteller een hoop leeswerk hebt bespaart. +1
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dat heb ik gedaan, wat jij zegt, de klok knippert uren/minuten staat dan vast,
als ik ga rijden, gaat die weer weg, ook weleens blijft die een dag staan, en dan weer weg
had het handleiding boekje er ook al bij
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
at heb ik gedaan, wat jij zegt, de klok knippert uren/minuten staat dan vast,
als ik ga rijden, gaat die weer weg, ook weleens blijft die een dag staan, en dan weer weg
had het handleiding boekje er ook al bij